17 Mayıs 2017 Çarşamba

12 - MUTLULUĞUN TÜRKÜSÜ


Bugün pek mutluyum dostlar
işte açtım yüreğimin kapısını
hadi gülüm bitsin bu yabancılık
yensin o müthiş uyum
yensin bu kahredici yabancılığı

Bak,  kopardım zincirini dilimin
döktüm içimi doya doya
nasıl da açtım bir gülümsemeye
doydum.
nasıl  da korkuyordum ayrılmaktan
böylece dargın


Ama bitti gayrı
bitti bunların hepsi
güle güle yabancılığımız
dönme bir daha buralara

Selam sana o müthiş uyum
gel otur gitme bir daha

Bitti  gayrı ayrılığa ağlamalar
kapalı yüreğimin o pas tutmuş köşelerine
vurdu ya güneşin yaşam veren ışıkları
değmen  artık keyfime

Tutun dostlar beni
                                tutun.
Ölüveririm hani mutluluktan
düşüveririm kollarınıza

Kazıyın  bugünü dağa, taşa
kazıyın elinize, yüzünüze
bugün, gülüme gül verdiğim gündür
gülümden yaramın şifasını bulduğum gündür


Kazıyın bunu dostlar
kazıyın en ıssız köşesine varana dünyanın
silinmesin,
unutulmasın şu toprakta
bugünün bıraktığı izler.

                        10 Haziran 1988 Ankara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder